"Hjärntvättar" mig själv......

Just nu händer det väl inte så värst mycket för min egen del.... är mest hemma.
Jag har fortfarande ont i ryggen och lite här och där... och jag sover
(försöker) fortfarande sittandes.
Med andra ord så sover jag väldigt dåligt och lite......
 
Igår var jag till sjukgymnasten och fick behandling.
Min sjukgymnast tycker (det har han gjort länge) att jag ska försöka ta mig till
en kiropraktor som eventuellt kan hjälpa mig att få loss på låsningarna i ryggen.
 
Så nu föröker jag "hjärntvätta" mig själv till att våga ringa om en tid.
Jag har varit till olika kiropraktorer förr.... för ca 20 - 25 år sen.... flera gånger.
Jag VET hur det är och vad dom gör, men ÄNDÅ så tar det emot att gå till en.
Det är så jävla OBEHAGLIGT när dom trycker och bänder på en.
Huvva!!!
 
 
Idag har Johanna varit här hemma.
Hon har röjt lite bland sina kvarvarande saker.
Det är alltid lika trevligt och gott när hon är hemma.
Jag saknar ju henne....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0