Värk, kost och besök......

 
Är inne i en period då jag har jävligt ont i rygg och höft.
Värst är den huggande smärtan som blixtrar till bara jag rör på någon
kroppsdel.... och ibland behövs inte ens det.
Sååå jobbigt och frustrerande!
 
 
 
 
Jag äter fortfarande kost utan kolhydrater.
Är inne på min tredje vecka.
 
Jag känner mig lite piggare.... jag är inte alls lika trött och energilös
som förut.... det är mindre av det.... men det är inte helt bort.....
 
Sen stycker jag det är trökigt, jobbigt och väldigt enformigt att bara äta
proteiner och grönsaker.
Jag har svårt att hitta något gott till varje måltid.
Det blir gärna det samma.... mer eller mindre.
 
 
Idag på eftermiddagen var jag och Hasse hem till mina föräldrar och hälsade på.
 
Mot kvällningen fick vi istället besök. Av Molly!
Så roligt och trevligt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0