Vinterlandskap.......

Idag när jag åkte hem från jobbet så sken solen så fint.
Det var så vackert med den blåa himlen och det vita landskapet.
Jag blev så sugen på att fotografera, så när jag kom hem frågade jag Hasse
om vi skulle åka till Skräddartorpet.
Och det ville han.
Men tyvärr hann det bli mulet innan vi kom iväg, så dom där härliga, klara och soliga
vinterlandsskapsbilderna uteblev... och istället blev det lite "murriga" vinterbilder.....
 
Tidigare ikväll var jag även iväg på vävningen.
Idag började jag att väva på en ny och en annan variant av löpare.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0