Flyttar och blir sambo......

 
Idag har jag och Hasse hjälpt Johanna och Hasse2 att flytta.
Dom flyttar ihop och blir sambos i en tvåa på byn.
 
Mina föräldrar var också med och hjälpte till med flytten.... av det lättare slaget.
All hjälp är bra hjälp.
 
 
 
 
Det känns lite konstigt och tomt när jag tänker på att Johanna har flyttat hemifrån.
Men det var på tiden, så att säga.
Hon har ju velat flytta hemifrån för länge sen, men inte haft dom ekonomiska möjligheterna till det....
förrens nu när hon blir sambo.
 
Men som mamma kommer jag att sakna och längta efter henne...just nu i alla fall.
Samtidigt är det skönt att hon och Hasse2 flyttar till sitt egna och jag och Hasse får ha vårt.
Men samtidigt ändå inte.....
Jag har kluvna känslor...... men samtidigt så känns det BRA.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0