"Grusfe"......

 
Samma visa idag med! Grrrrr!!!
Från jobbets parkering och in till stämpelklockan gick jag med livet som insats.
Så jävla dåligt av fastighetsägaren att inte grusa parkeringen och sen snåla med gruset
på gårdsplanen (glest med gruskorn där).
 
När jag skulle hem så hade en snäll "grusfe" (vet ej vem) varit framme och grusat brevid
min bil så att kliva in i bilen kändes mer säkert än innan.
Tack till den snälla och omtänksamma "grusfen"!
 
På eftermiddagen var jag förbi hemma hos brosan och dom.
Dom var barnvakt åt lilla, söta Sigrid (kidsens kusin).
Det var roligt att få träffa henne med.
 
Nu ska jag gå och sätta mig framför tv:n och titta på "På spåret" och sen på "Skavlan".
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ejmis

HATAR isvintrar!!
Kram!

Svar: Ja, då är vi två!!!Kram!
jagjaana.blogg.se

2018-01-27 @ 09:59:52
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0