Konstigt väder.....

Vilken konstig vinter vi har.....
De senaste dagarna har vädret varit väldigt ombytligt.
Först hade vi vinter med mycket och fluffig snö och några minusgrader.
Igår hade vi mer höstväder med hård blåst och regn.
Idag har vi haft mer vårväder med blåst, lite sol och mycket tö.
 
När jag kom till jobbet idag så var det med livet som insats som jag
tog mig från parkeringen och in till stämpelklockan.
Det var rena rama isgatan!!!
Inte ettt gruskorn på backen så långt ögat nådde.
Dåligt!!!
 
Efter sittningen på jobbet och senare på eftermiddagen var jag och Hasse hem till
mina föräldrar på kaffe och skvaller.
Efter det besöket var jag till Ubbes och hälsade på.
Det var trevligt att träffa alla igen och skvallra lite.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0