Lindesnäs......

 
Idag gjorde jag och Hasse en utflykt till Lindesnäs.
Hasse ville dit av nostalgiska skäl.... då han har varit där i ungdomen och
tältat, festat och dansat.
En gång i tiden var det "Dalarnas största dansloge" i Lindesnäs, vid herrgården.
 
Själv har jag bara, vad jag vet, varit dit en gång i min ungdom och då som chaufför.
Jag minns inget annat än att jag tyckte det var långt att köra dit och att vi körde
mycket på skogsvägar.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Innan vi åkte hemöver igen så fikade vi av det medhavda fikabrödet och kaffet.
Mmmm... det smakade gott!
 
Det var en trevlig utflykt vi gjorde idag och Hasse tyckte att en del av
miljön var sig lik, medans andra delar inte var det.
Själv kan jag inte yttra mig om saken då jag inte kommer ihåg något......
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0