Boel.... gäster....akvarell.....

 
Idag efter lunch var jag, Hasse, Johanna, Helena och Lars uppe på berget
och njöt av sol och vind.
 
Idag var vi vid vindkraftverket "Boel".
 
 
 
 
Lars var där med sin fyrhjuling och även idag var vi många olika förare av den.
Själv åkte jag en vända och hade då Johanna bak på.
 
 
 
 
 
 
 
Vädret var ungefär som igår.
Fast idag kändes solen liiiite varmare....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi hade med oss kaffe och en liten matsäck... som smakade ljuvligt gott.
 
Helena och Lars hade med sig engångsgrill och korv med bröd.
 
 
 
 
Engångsgrillen ville inte fungera som den skulle, så "Bröderna Grill" fick
komma på en annan lösning.
Kartong, bensin och kvistar blev lösningen och Helena och Lars fick sina
korvar varma.
 
 
När vi kom hem så åkte Hasse till frissan och vi fick besök av Lina och kidsen,
Senare kom även Hasse2 och fikade (efter jobbet).
 
När våra gäster gick/åkte hem så var det snart dags för mig att bege mig
till ABF:s lokaler och måla akvarell tillsammans med "tanterna".
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0