Sol, utsikt och lek......

På eftermiddagen undrade Helena om jag och Hasse ville följa
med henne och Lars ut i det soliga vädret.
Dom skulle upp till utsiktstornet.
 
 
 
 
Idag var det inte lika hett i solen som igår.
Det har varit lite kyligare i luften idag.
Men mig gjorde det inget då jag tyckte det var skönare att sola idag. 😁
 
Hasse var den enda av oss som var upp i tornet och tittade på utsikten.
Skickade med honom kameran så att han kunde ta några bilder.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lars åkte fyrhjulig till utsiktstornet.
Den fick gå varm (nästan) då vi alla ville provåka och "leka" med den.
 
 
 
 
Det var första gången som jag körde en fyrhjuling, men förhoppningsvis inte den sista.
Fyrhjulingen är en lika rolig "leksak" som en snöskoter.
Vill ha!!!!
 
 
 
 
Det var skönt att bara vara där i solen och i den friska luften.
Det var även trevligt och roligt!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0