Veckan hittills.......

Så var denna arbetsvecka slut.... med 4 dagars närvaro på jobbet
och med en ledig dag (idag).
 
Här nedan kommer en sammanfattning av veckan som har gått......
 
 
 
 
I måndags fick jag en akuttid till tandläkaren.
Dan före lossnade en gammal lagning från den ena framtanden, på baksidan av den.
Hoppas den nya lagningen sitter bättre.
 
Måndagskvällens vävning hoppade jag över, då jag dels var jättetrött och sen
hade mer värk.
 
 
 
 
Tisdagskvällens akvarellstund kom jag ändå iväg på....
med nöd och näppe.
 
 
 
 
På onsdag eftermiddag var jag och Johanna till frissan.
Jag hade både klippning och färgning och Johanna hade bara klippning av lugg.
 
 
 
 
På torsdag eftermiddag var jag iväg på min första "riktiga" jobbintervju
på Arbetsförmedlingen.
Jobben jag har haft tidigare har jag av olika anledningar fått ändå.....utan att
jag har behövt haft några jobbintervjuer.
 
En handläggare på arbetsförmedlingen tipsade mig om denna arbetsgivaren,
dagen före.
 
Jag och tre till satt först i ett gemensamt informationsmöte där arbetsgivaren,
Östansbo IF (fotbollsklubb), presenterade sig och talade om vad dom var ute efter.
Sen fick vi sitta en och en med arbetsgivaren då dom intervjuade en.
 
Dom sökte en 75% tjänst som administratör och vaktmästare.
Det enda som "passade" mig var administratör..... men själva
tjänsten var för lite i tid och vaktmästarjobbet klarar jag inte av med mina krämpor.
 
 
 
 
Idag har jag och Johanna varit hem till mina föräldrar och grattat pappa som fyller år idag.
Medans vi var där kom brorsan, Lina och Molly och grattade pappa.
Johannas Hasse hann också komma förbi, efter att han slutat jobbet, och fika lite.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0