Aggresivt och lyxfikat.......

 
Idag var det så dags igen att besöka kiropraktorn.
Jag var lika nervös denna gång och jag tyckte att allt var lika obehagligt.
Njaää... idag var det nog mer obehagligt, då han knäckte och bände på mig mer
"aggresivt" och hårdare... så att säga.
Det kändes även mer idag och nu är jag rejält mörbultad.
 
När jag åkte hem från kiropraktorn träffade jag på Annika och
hennes son Johan på byn.
Vi satte oss i bibblan och pratade, men sen åkte vi ner till "Bryggan".
 
 
 
 
Där nere blev det lyxfika och en massa prat i några timmar.
Vi satt i skuggan hela tiden och det fläktade så skönt från sjön.
Det var såååååå skönt och svalt att vistas där i denna hemska värmen!
 
 
Tidigare ikväll var Helena förbi här en stund.
Hon undrade bland annat om vi ville följa med henne och Lars ut på sjön imorgon.
Det kändes ju väldigt lockande, men vi kan inte.
 Hasse jobbar eftermiddag imorgon och jag själv är nog så
mörbultad att det känns bäst att vara hemma.
 
Ja, ja.... det blir väl fler gånger......
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0