Avesta......

 
Idag har jag och Hasse varit till Avesta.
Vi började med att luncha där.... på Vägkrogen "Dalahästen".
 
 
 
 
Avesta besöket avslutades med ett besök på sjukhuset.
Jag hade en tid till röntgen kl. 13.15.
Dom röntgade ländryggen och bröstryggen på mig.
 
 
 
 
 
 
 
Det är ju otroligt..... lupinerna, hundkäxen, smörblommorna och midsommarblomstrena
blommar för fullt redan.
Vi fick sommar på en gång ju..... allt har gått så fort... så någon riktig vår
fick vi inte iår.......
 
 
När vi var tillbaka i Sme´backen igen så var vi hem till mina föräldrar
en sväng.
 
När vi väl kom hem igen, så var det så gott som raka vägen till poolen
som gällde för mig.... då jag höll på att gå åt i värmen/hettan.
 
 
 
 
Molly kom också och badade med oss i poolen.
 
Det var skönt i poolen och efter ett tag kände jag mig som en
människa igen.... och skönt avsvalkad.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0