Fredag och lördag.....

 
Igår åkte Hasse med motorcykeln till Rättviks marknad.
Jag ville inte gå på marknaden då jag är så ofärdig.
 
Jag var istället ner till "Ubbes Hörna" och hälsade på.
 
 
 
 
Jag och Annika (en på Ubbes) gick sen till cafét "Mitt i Smeten" och
fikade och tjålade i närmare 2 timmar.
Vi hade det trevligt!
 
 
 
 
Idag har jag och Hasse varit ut i trädgården och "vårstädat".
Ja, så gott det nu gick.
Själv var jag inte till så stor nytta, men jag försökte och gjorde ändå något.
Hasse orkade till slut inte göra så mycket då han fick och har känningar av pollen
och så hatar han trädgårdsjobb......
 
Johanna och Hasse2 kom och hälsade på oss medans vi var ute i trädgården.
Så då fick vi ju verkligen en bra anledning för att sluta med "vårstädningen".
Vi hamnade ute på altanen och där fikade vi och tjålade och hade det trevligt.
 
Senare var jag och Hasse hem till mina föräldrar en sväng.... vi hade ett ärende dit.
Där blev det också fika och tjål.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0