Harry och Megan......

 
Idag blev det bröllop!
Prins Harry och Meghan Markle gifte sig i Windsor, England.
Jag satt och tittade på hela programmet på SVT1.
Det var ett fint bröllop!
 
 
 
Det är inte bara roligt att se själva giftermålet.... det är även roligt att se när
gästerna anländer till kyrkan.
Man får se kändisar och sen är det roligt att se vad dom har på sig.... allt
från skor till hattar.
Tyvärr så saknades det där "lilla extra bling-blinget"...... närvaron av
andra länders kungligheter.
 
 
Efter bröllopet var jag hem till brorsan och dom.
Där blev det kaffe ute på deras soliga och varma terass.
 
Efter det var jag hem till mina föräldrar en sväng.
Jag var nyfiken på hur det gick för dom att vara kattvakt åt Selma.
Det gick bra!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0