Kiropraktorn......

 
Idag på förmiddagen var jag till kiropraktorn igen.
Jag tycker fortfarande att det är jätte obehagligt, svettigt och nervöst.
 
Låsningen i bröstryggen sitter som berg, så kiropraktorn tycker att jag
ska försöka få en tid, varje vecka, hos sjukgymnasten + att jag ska
äta magnesium som kan få musklerna att slappna av.
 
Kiropraktorn hoppas med detta att jag ska vara mer förberedd i ryggen för
hans knäckningar.... typ att han ska ha lättare att få loss låsningarna.
 
Hmmm... nu är det bara att se vad sjukgymnasten har att säga?
Jag vet ju att han har dåligt med tider.....
 
 
 
 
På eftermiddagen var jag, Hasse och Johanna ner till Cafét Ankaret
och åt kulglass.
 
Gott med glass i denna värmen!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0