Vardagslyx, tycker jag......

På dan kom Johanna hem.
Vi plockade och sorterade bland hennes kvarvarande saker.
 
Hasse2 kom också hit efter det att han slutat jobbet.
 
Mot kvällningen skickade Molly en snapchat till mig där hon var nere på "Bryggan"
och åt hamburgartallrik.
 
Jag blev så sugen på deras goda hamburgartallrik så jag frågade Hasse,
Mattias, Johanna och Hasse2 om vi skulle åka ner till hamnen och äta.
Hasse och Mattias ville inte, så då åkte vi andra ner dit.
 
 
 
 
Mmmmm.... det var så gott!
Och vad härligt det var att sitta ute (i skuggan så klart!)
och äta och njuta av den goda maten, vädret och miljön.
Det kan även kallas för vardagslyx!

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0