Läkarbesök....

På jobbet var det som vanligt mycket att göra.
Det var även "rörigt"....
Hade huvudvärk och var tung i huvudet när
arbetsdagen tog slut.

I dag skulle Johanna till läkaren kl.13.30.
Hon skulle dit och undersöka sitt onda knä.
Men när vi anmälde oss i receptionen, så fanns
det ingen tid där åt Johanna.
Hon skulle ha varit till läkaren förra onsdagen,
enligt dom. Så vem som har "gjort fel" med
tiden vet jag inte. Antingen har jag skrivit upp
fel datum ( men det tror jag inte ) eller så har dom
på tidsbeställningen sagt fel datum till mig.... mot
vad dom sen har skrivit upp.....
Men eftersom jag också hade tid i dag, till samma läkare,
kl. 14.30, så följde Johanna med mig till läkaren då.
Jag förklarade för läkaren misstaget och undrade om
han kunde titta på hennes knä.
Och det gjorde han... snällt!
Men han hittade inga större fel på knät.
Hon skulle ha en gasbinda runt knät och ta Ipren och
vila det, när det gjorde ont nästa gång.
Mitt läkarbesök handlade bara om hur jag mådde...
om det hade blivit bättre sen sist ( för 3 veckor sen ).

Snart ska Hasse åka och jobba natt.
Och jag ska bänka mig framför tv:n kl. 20.00 för att
titta på bönderna som söker sig partners.
Men först ska jag surfa runt lite...

Ha det så gött!

Kommentarer
Postat av: T

Halloj ! Så...var det någon skillnad från förra gången ?? Mår du bättre ? Hoppas att det vänder snart.... bara du varit till Avesta kanske..... MIN dag : PUST... träna - jobba - snabb middag på 10 minuter - shoppa: Dollar...Rusta....Jysk...Lidl..... Hem packa upp varor....på med skorna och knalla ner till mammsen som firar födelsedag...och så äntligen...HEM, då var klockan 21.20 Nu har det gått en timme så då är det natti !

2008-11-26 @ 22:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0