Glasögon....



I dag var vi och hämtade Hasses glasögon.
Jag vet inte hur många gånger jag fick höra:
"Herregud...det är ju som en ny värld"..eller
"Herregud...vilken dålig syn jag har"
Men så är det nog...när man går för länge med
dålig syn, att man tillslut är så van vid den dåliga
synen så man inte tänker på hur dålig syn man egentligen har.
Fick inte ta kort på honom med glasögon...ännu , så då
tog jag ett kort och ritade dit dom i stället...hahhaa.

I dag börjar min akvarellkurs...jipieeeee.
Det är så kul och avslappnande att sitta på kursen
och försöka måla av det läraren har ställt fram.

Men innan jag ska på kurs ska jag snabbt förbi hos
fasters gullungar...nu är det några dagar sen jag träffade dom.
Och sen ska jag till radion och  jobba fram tills jag ska på
akvarellkursen...kursen är i samma byggnad som radion.

Vi hörs!!!

Kommentarer
Postat av: T

Han är ju snygg annars men nu var det ju underbart snyggt !! Nu kanske han ser hur snygga vi är oxå ! hahah

2008-09-18 @ 19:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0