Regnig dag i dag....

Usch, i dag har det REGNAT....

Min dag i dag i stora drag:
Skickade Mattias till skolan.
Duschade.
Hängt upp tvätt...alla linorna blev fulla.
Jobbat på radion med att byta ut låtar och även presenterat låtar.
Plocka och donat lite här hemma...inget överdrivet.
Skjutsat Mattias till och från fotbollsträning.
Min mamma var förbi här med hemgjord äppelmos,
äppelsaft, bostongurka och morotsbröd.
Mmmmm...det är så gott!!!
Sen stekte jag på potatis och korv till middagen (rester).
Sen har jag suttit här framför datorn och läst lite nyheter.
Och nu skriver jag på bloggen
och snart ska jag gå och lägga mig..är jätte trött.
Masken läckte i natt med...suck.

Natti, natti!
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0