Tränat....



I dag har jag och Johanna varit och tränat!!!
Phuuu...det var jobbigt....har ju så usel kondition.
Men, men...meningen är ju att jag ska få bättre ork och styrka.
Efteråt kändes det skönt i alla fall.
Hmmm....få se hur man känner sig i morgon...om man ens
kommer upp ur sängen....hahhhaaaa.

I dag sände jag finsk musik på radion.
Det blev en del tungvrickning i dag med....hahaa.
Finsk grammatik är svår...tycker jag i alla fall.

Just nu är det bara jag och Johanna hemma.
Hasse är på jobbet och kommer hem fyra i natt.
Mattias är med sin kompis Felix och hans pappa på bio.
Så med andra ord.....det är lungt och skönt här hemma...hihiihhiii.

Nä, nu ska jag passa på att titta på tv:n....ingen som sitter där just nu.
Såg att det skulle börja en film på en av Canal Digitals kanaler.
Den heter Du, jag och Dupree....det är en komedi.

Tjingeling.....

Kommentarer
Postat av: T

BRAVO !!

Jag har oxå tränat...80 minuters stavgång.... Vilka dagar tränar du på gymet ? Jag ska dit på fredag . Undrar om vi någonsin får nöjet att vara där samtidigt..och passa på att snacka en massa gojja oxå !! :o) kram kram PS ! Var noga med stretchingen efteråt - då slipper du värken dagen efter och dagen efter det !!! De var inte så noga med den inforamtionen då jag började träna där...

2008-09-17 @ 20:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0