Myggbiten....



Jag har varit ut på landet i dag, nämligen Starbo.
Kom hem för ca en ½ timme sen.
Jag var hem till Mackan och Kerstin med några skivor
som dom ville ha. Och dom bor väldigt ensligt....  men bilden
här ovan är inte deras hus... jag har hittat den på nätet.
Det var mysigt där... stor tomt.... tyst och lugnt.
Men det fanns även en massa mygg där,
så nu är man myggbiten lite här och där....

Tidigare i dag var vi även förbi hos fasters gullungar.
Molly var lite gnällig, men även glad där i mellan.
Lina trodde att hon var så gnällig för att Lina har
slutat att amma henne helt.....
Nellie satt i sandlådan och lekte när vi kom.
Hon gjorde sockerkaka.... i en hink med vatten och sand.

I dag har jag varit trött... igen...suck.
Somnade till framför datorn på radion, men det var tur
att det inte hände vid direktsändningen... när jag
sände finskt musik..... det hade varit pinsamt värre.
Har även somnat till vid soffan i dag på eftermiddagen.
Jobbigt när man är så där trött.... att man bara somnar till när
som helst och var som helst.... suck.

Det var allt för denna gång!


Kommentarer
Postat av: Fia

Bor dom i Starbo hela året? Ser det ut som förut där? Sover du ordentligt? Du verkar vara lika trött som jag:) Kramar!

2008-09-25 @ 00:00:39
URL: http://heavenlyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0