Seg och trött.....

Jag och ungarna håller på att vända dygnen helt.... och
det är ju inte bra.... blir bara så jobbigt sen när man måste
"ordna" till det.

Man går och lägger sig sent och sen tänker man varje morgon
att man ska stiga upp så tidigt som man bara orkar ( även om man är jättetrött )....
och det medför ju att man är trött och seg heeeela dagen ju.
Så även idag.

Jag skulle ha huuuur mycket som helst att göra här hemma, men jag
orkar inte... har ingen lust... ingen insperation.

Men jag har då lyckats gå ner till tvättstugan en vända och sortera
lite tvätt och starta en maskin.... som snart är färdig.

Det blir ingen skoter idag heller. Dels så är det ju lite för kallt och sen
hade Hasse ingen lust.... han är också trött och seg.

Funderar på om jag ska till "busungarna" och hälsa på lite... och
kanske få lite kaffe av Lina?
Det piggar alltid upp en......





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0