Slöseri.....

Det blev en ofrillig semesterdag för mig idag.

Igår kväll sa Johanna att hon hade lektion här i Smb
på förmiddagen..... och hon och jag ska vara på ett möte
kl. 10.00 idag, i Ludvika.... och efter det mötet skulle hon
tillbaka till Smb.

Så då insåg jag att jag kommer inte hinna jobba så mycket... för
min arbetsdag skulle gå åt att åka fram och tillbaka mellan
Smb och Ludvika. Det har jag varken lust eller råd med.

Så tidigare imorse ringde jag chefen och frågade om jag
fick ta ut en semesterdag.... och det gick bra.

Men visst, det svider lite att behöva slösa på en semesterdag....
när man inte ska göra något annat än åka bil fram och tillbaka
mellan två orter. Men, men.... så kan det vara ibland.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0