Skolläkaren.....

Lika trött idag som igår...

Jobbade till ca 9.30. Därefter åkte jag till
skolan och hämtade Mattias.
Vi skulle till skolläkaren.

Läkaren undersökte ryggen, magen, munnen,
lyssnade på lungor och hjärta, frågade lite frågor.

Mattias tummade även med läkaren om att han
aldrig skulle börja röka. Så få se om han kommer
ihåg det sen senare i sitt liv?

Johanna tummade också i 3:an med skolläkaren, som
är den samma som nu, om att hon aldrig skulle
börja röka. Och hittills så har hon inte det.
Det är jätte bra!!!!!

Eftermiddagen har jag bara varit hemma och kämpat
mot tröttheten... men jag har somnat till flera gånger.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, den trista sanningen är ju att du måste ta hand om dej.... be a smart girl !

Det handlar om VAD man stoppar i sig och NÄR + fysisk rörelse.

www.viktklubb.se (aftonbladet) har varit en stoooor hjälp för mig i jakten efter bättre hälsa. Och det funkar !!!!

Det är bara att bita i det sura äpplet och starta!

2009-02-04 @ 20:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0