Kyligt idag.....

I morse åkte Hasse till Kopparcupen i Falun( handboll ).
Han var där tills det var slut för grabbarnas del.
Mattias och Hasse kom hem strax före 14.00.
Det är skönt att ha Mattias hemma igen.
Jag har saknat och längtat efter honom.
Mattias var helt slut... han satt sig i soffan och kollade på tv och
somnade där. Resten av dagen har han varit väldigt lugn och trött.
Det tar på krafter att ligga borta och sen spela flera matcher
per dag. Men han hade haft det skoj och det är ju huvudsaken.

I dag har det varit kallt... huvva.
Johanna och Evelina trotsade kylan och tog sig en skoter tur
på eftermiddagen. Men det var kallt, så dom var inte
ute lika länge som i går.

Jag själv har mest varit hemma. Jag var i väg en stund
till radion. När jag åkte hem därifrån höll jag på att
frysa fingrarna av mig... ratten var ju så iskall... brrrr.
Handskarna jag hade med mig var för hala att ha på
sig vid körningen.... typiskt.

I morgon ska jag upp och jobba igen....
Det har varit skönt att vara lite långledig. Men dagarna
har gått fort... för fort. Det känns inte som att man har
varit ledig i 2 veckor....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0