Magkrångel....

I går kväll fick min mage nog och bestämde
sig för att hämnas på mig, för all vitlök jag har utsatt den för.
Så nu har jag ont i magen och lite till... suck.
Men, men... det är inte ovanligt.... att magen
"ballar ur" när jag har ätit vitlök.
Så oftast försöker jag undvika det, men sen ibland
så blir jag så suuuugen på vitlök. För jag tycker
om vitlök.. men inte min mage.

Hasse är med Mattias i Falun. Mattias är där på
handbollcup. Han ska sova över där tills i morgon,
att börja med. Är dom duktiga och går vidare hela tiden, så
blir det att dom även ska spela på söndag och då blir det
en natt till dom ska sova där.

Om jag är bättre i magen i morgon, så åker nog vi upp
till Falun och kollar lite på matcher som Mattias ska spela.
Men som magen är i dag, så fanns det ingen möjlighet
för mig att bli med.... tyvärr.

Kommentarer
Postat av: T

Hej vännen !

Hoppas du mår bättre idag !!

Jag som trodde jag skulle ha målat klart nu..men förberedelserna är måååånga och låååånga.... men NU ska jag äntligen börja !!! :o)

Kram kram

2009-01-03 @ 12:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0