Mycket vatten.....

På eftermiddagen ville kidsen åka och bada.
Sagt och gjort.
Jag åkte med dom till Storsand.
Idag var det då ingen trängsel där.... vi var alldeles
för oss själva. Däremot kom det en familj dit och skulle
bada när vi var på väg hem......




I och med den rikliga nederbörden som vi har haft, så var strandkanten
i Storsand högre upp. Mattias står fundersam och tittar och undrar var
den ordinarie strandkanten är.....




När Mattias väl gick i vattnet, så hittade han på den riktiga strandkanten.
På kortet här ovan står Mattias och visar var den "försvunna"
strandkanten är......




Jag trodde det skulle vara jättekallt i vattnet, så jag tog inte med mig
några badkläder.... som jag ångrade sen.
Medans kidsen badade, så gick jag runt lite och tittade på allt "extra"
vatten som fanns överallt.... tog kort på naturen......









Trackback
RSS 2.0