Tack....

Idag på jobbet hade jag fullt upp... ja, mer
än då... väldigt stressigt!
Så när det var dags att åka hem, hade jag
huvudvärk och jag var måttligt irriterad...

Jag åkte förbi hos mina föräldrar.
Morsan hade gjort fiskbiffar.. som hon delade
med sig. Så när jag kom hem kokade jag nypotatis
och gjorde en kall gräddfilssås till fiskbiffarna.
Mmmm... det var gott!
Tack snälla mamma för det goda biffarna!!!!!

För att "bota" huvudvärken satte jag mig på soffan....
och sov. När jag vaknade till liv igen fick jag mig en
supertrevlig överraskning.
Johanna hade storstädat köket... rensat och plockat
undan saker... dammtorkat, dammsugit och till sist
skurat golvet.
Åh, det var så fint!!!!
Tack snälla Johanna för den städningen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0