Fyllsjuk....

Idag konfirmeras Jennifer.
Vi var också bjudna dit, men eftersom vi var på fest igår kväll,
så kom jag och Teresa överrens om att vi kommer
förbi hos dom senare ikväll eller imorgon... ifall det skulle
bli sent på festen och ifall någon av oss skulle få i sig
för mycket... ( och det blev Hasse det ).

Hasse mår pyton... han har legat hela dagen.
Men nu helt plötsligt klev han upp och klädde på sig och
tog moppen och åkte ut sen sväng.
Han skulle åka ut och svalka av sig... hahhaaaa.
Stackarn är så fyllsjuk.... ja, man mår ju som man förtjänar....
Själv är jag bara lite trött.

Katja ringde nyss och bjöd oss på mat ( rester från igår ), men
vi tackade nej. Dels så får Hasse inte ner en bit för tillfället...
jag är inte hungrig... och Mattias är hos sin kompis Markus
och badar.

Meningen var ju att vi skulle åka ut på sjön idag, men än så länge
har vi inte kommit iväg.
Få se om Hasse piggnar till efter sin svalkande mopedtur och
vill/kan åka ut en sväng så att man får ta sig några dopp i
denna j-vla hettan.
Att det aldrig kan vara lagomt med vädret... antingen är det regn och kallt
i flera, flera dagar.. eller så är det en sån här jävelusisk värme i flera, flera dagar.
Tänk om det kunde vara lagomt varierande väder... då skulle man ju stå
ut mycket bättre med både regnet och värmen.

Jag ringde även Johanna idag och hörde hur dom hade det.
Jodå, dom hade det också hett.
När jag ringde henne på förmiddagen så var dom i en djurpark i Ranua.
Och efter det skulle dom åka till Rovaniemi igen.
Johanna har träffat många släktingar som jag inte sett på år och dar...
en del har jag inte träffat sen jag var 12-14 år.
Två av släktningarna trodde att Johanna var jag!?!?!
Jösses, vad impade dom måste har varit över att jag såg så ung ut.... hahahaaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0