Högljudda karlar....

På jobbet hade jag fullt upp och lite till.
Jag försökte att inte stressa, men det är inte
så lätt... när man har papper överallt... och
folk som kommer och stör och avbryter en
hela tiden....
Så när arbetsdagen var slut, så var jag
också helt slut.

Senare på eftermiddagen var vi alla upp till
morsan och farsan. Efter det åkte vi till Ludvika.
Vi var först till Pizzerian Milano och åt.
När vi kom dit var det en busslast med karlar som
satt och åt och var jätte högljudda.
Hälften av dom var berusade, så då kan ni ju tänka
er vilket jävla liv det var. Dom var säkert en 25-30 st.
Pratade man i normal tonläge, så hörde man
INGENTING!!!! Man fick nästan skrika när man
skulle beställa pizzorna.
Usch, vad drygt det var.
Men som tur var så var dom färdiga när vi
fick in våra pizzor. Så då blev det alldeles tyst.
Sköööönt!!!!

När vi ätit färdigt åkte vi till Willys och storhandlade.
Där var det också mycket folk... suck.

När vi kom hem lämnade vi av Mattias vid
Berga Kul... och det var för ca en halvtimme sen.

Om en halvtimme börjar en spännande "Let´s Dance".
Vem som åker ur idag, har jag ingen aning om.
Men om jag måste gissa, så kanske det kan bli Laila.
Det är ju 3 st bra dansare kvar, så det kan gå hur som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0