Rensning pågår....

På dan började med lite rensning igen.
Denna gång gick jag lös på köksskåpen och lådor.
Jag hann rensa kastrullskåpet och alla lådorna.
Sen kom min mamma och pappa på besök.
Medans dom var här, kom Lina med kidsen hit.
Ungarna vill hoppa på studsmattan.
Så då gick vi alla ut på gården och tittade på
när dom hoppade. Både Nellie och Molly är
jätteduktiga på att hoppa.

När dom sen gick hem ( för ca en ½-timme sen )
åkte Hasse till sin morfar och jag gick upp hit till
datorn. Men jag ska snart gå ner och fortsätta med
köksskåpsrensningen...även om det är så tråkigt.

Mattias är ute med kompisar och Johanna har gått
iväg och hälsat på en vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0