JÄVLA DATORN.... \¤##&/%">)!!¤#¤)\\¤¤"!!%&&#¤%&

GGRRRR... gissa om jag är frustrerad????
Åh, jag blir så förbannad.... på dessa datorer....
när dom inte funkar som man vill.

Just nu håller jag på att leta fram lite foton...
Och då blir jag ju genast att tänka på ALLA dessa foton
som jag har förlorat via två datorkrasch.... det är så man
vill grina... snyft.
Men nu är det som det är... och jag har lärt mig att man
ska föra över bilderna till en cd.. ofta... eller helst på en
gång när man sätter in bilder i datorn.

Och det har jag faktiskt gjort.... TRODDE JAG!!!!
Det är nu min puls skjuter upp i höjden igen....grrrr...
blodtrycket faller och åker upp som en jojo...
blodådrorna syns tydligt i hela mitt huvud...
det känns som om jag ska explodera.... grina...
skrika... hoppa jämnfota... gå ut och slå ner den
första jag ser... kasta ut datorn... slita av mig håret... osv.

Det visar sig att några av mina nerbrända skivor med kort...
ÄR NÄSTAN TOMMA!!!!!!

När jag brände ner korten på skivan, så visade nerbränningsprogrammet
inga fel... utan den brände ner allt... och på själva skivan syns det
att det är nerbränt en hel del....
Men det finns ta mej fan inte bilder där!!!!!
Ååååh, jag blir så matt....

Okej... nu undrar ju säkert någon, om jag har lärt mig
något av detta.... japp... att man kan tydligen inte lita på
att datorn gör det den ska och visar.... att man måste tydligen
dubbelkolla... nej, hundrakolla ALLT man gör... så att det
blir rätt.... att det verkligen är så som man tror och ser....
att man inte ska lita på dessa jävla datorer.... eller programmen...
eller att cd-skivorna är okej....

Okej, jag HATAR verkligen datorn JUST nu.... den har snuvat mig
på så mycket minnen.... från flera ååååår.

Ja, ja... nu är det säkart någon viktigpetter som läser detta och
tycker att jag inte sak skylla på datorn... att det är ju faktiskt
vi som använder den som orsakar kraschar och alla dessa
jävla fel som kan uppstå.
Det är okej att ni tycker så... för det gör nog även jag... till en viss del...
MEN INTE IDAG!!!!!
För idag är det BARA den här jävla datorns fel... ALLTIHOP!!!!
#!¤%&/>!"¤*%#¤(!&<##&%)))/¤¤¤#<<"%&#¤&%##(
Trackback
RSS 2.0