Super duper trött.....

Vaknade imorse med en huvudvärk...värkande och
brännande axlar/nacke.... och sen var jag supertrött och
frusen. Jag tänkte först stanna hemma från jobbet, men jag
åkte och jobbade. Men jag åkte hem strax före lunch....
för då frös jag ännu mer.... och var jättetrött.

Så när jag kom hem la jag mig och sov.... och jag har sovit
fram tills för en timme sen.... till och från.... och jag är fortfarande
jättetrött.... med molnande huvudvärk.... men det kan inte hjälpas.
Jag ska på akvarell ikväll... för det är sista gången för denna termin.
Sen får man vänta tills slutet på januari eller början på februari
innan man får börja på en ny termin.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0