Oroliga morsan.....

Så här känner jag mig idag.....



.... trött och seg.

Johanna var ju på fest i Grängesberg igår/inatt med sin kompis Anna.
Och då kan ju inte "kycklingmamman" Jaana gå och lägga sig, utan
då måste jag vara vaken tills dottern behagar att komma hem.
Hasse skulle ju hämta dom, så när Johanna äntligen ringde och
ville bli hämtad... och då var klockan 04.00!!!!.... så kunde jag
gå och lägga mig. Jag somnade bums. Då kunde jag slappna
av när jag visste att hon var på väg hem.

Så jag har inte sovit så många timmar inatt/imorse.... så jag är
såååå trött nu... gääääsp.
Tur att hon inte är ute och ränner varje helg... "peppar, peppar...."
Ändå är jag ju lyckligt lottad jämfört med mina föräldrar... ähum...harkel...
DOM hade det myyyycket tuffare med mig som tonårsdotter.... host...
harkel.... ähum... man var ju ute/borta jämt ju....

Klockan tre, nu på eftermiddagen ska jag ner till Heros och kolla
när Mattias spelar fotbollsmatch mot Östansbo... tror jag det var?
Det är så roligt titta på när dom spelar... och dom är duktiga och
kämpar bra.
Få se om Mattias spelar ute eller om han står i mål idag?



Kommentarer
Postat av: Jane

Hej Jaana!



Jag kommer ihåg hur det var! Det värsta är att man aldrig slutar att oroa sej fast man oroar sej på ett annat sätt!



Jane

http://ettvitthjarta.blogspot.com

2009-09-06 @ 18:10:50
URL: http://ettvitthjarta.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej Jane!



Suck... det är så sant som det är sagt!!!

2009-09-06 @ 20:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0