Is på bilrutorna......

Imorse fick man skrapa bilrutorna... om man inte hade haft
motorvärmaren + kupévärmaren i.... och det hade inte jag.
Jag som trodde och hoppades att den tiden var slut, för denna gång.
För det är ju så tråkigt att skrapa dessa bilrutor.......

Imorse när jag kom till Ludvika så var det vitt på baken, så dom
hade fått snö där. Men den smälte snabbt undan när solen
kom fram och värmde.

Synd bara att vi har haft så kalla vindar idag.... annars hade det ju
varit toppen väder idag.... för solen är ju så varm.

Hasse har jag inte träffat så mycket idag.
Först jobbade han lång förmiddag.... mellan 04.00 - 15.00.
Sen var hemma ett tag.... och stack igen vid 16.30-tiden till jobbet
och där är han fortfarande. Men han trodde och hoppades på att
han skulle vara  hemma till kl. 20.00.... då "Så ska det låta" börjar.
Idag är ju Robert Gustfsson med.... han är ju så rolig.

Idag hämtade jag Johanna från Nisses. Åkte lite tidigare, så att jag
skulle hinna köpa 2 st positionsstolar ( campingstolsaktiga, fast bättre ).
Ähum... sen köpte jag även en vit fågelbur och några gröna plastväxter
till den... som jag ska hänga upp någonstans.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0