Shake, shake, shake, shake........

Uscha mig...jag är fortfarande jättetrött.
Vet ej om det är kräftfiskets fel eller om det är något annat?

Idag har jag bara varit hemma och tittat på klockan...känns det som.
Jag ska ju ta en shake var tredje timme och sen där i mellan
dricka vatten så jag kommer upp i 2,5 - 3 liter om dagen.

Jag tycker att jag inte gör något annat än dricker shakar
och vatten och springer på toaletten.

Huvudvärk har jag också fått på köpet, men det sa dom (Skönvikt)
att man kunde få det första dagarna.... och sen kunde
man även bli lite vimmelkantig, darrig m.m

På eftermiddagen var Teresa förbi här.
Vi satt ute på altanen och drack kaffe. Jag tog en halv mugg
med kaffe....UTAN mjölk....hmmmm....det var inte
så där värst gott...men, men...man vänjer sig väl.
Eller så får man ge fan i att dricka kaffe.

Medans jag satt där på altanen så tittade jag på vårat
äppelträd som är precis utanför altanen.
Åh, vad goda vissa äpplen såg ut...dom har börjat få lite
röd färg. Jag tänkte att jag skulle ta en och smaka på den.... men
sen kom jag ju på att det ska jag ju inte alls göra.... suck.

Det märks att det har varit fint väder idag, för alla grannar runt
oss har klippt gräset. Just nu är det en av dom som klipper...
och det luktar så där gott och somrigt....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0