Kulen av mig.......

Huvva, idag har det varit kallt....brrrr.

På jobbet var det fortfarande lugnt.... ja, med folk.
Sysslolös har jag då inte varit.
Men jag jobbade undan de viktigaste på förmiddagen, så då
kunde jag gå hem strax före lunch.
Det kändes skönt. Dels för att magen inte är okej och sen
för att jag kände mig så kulen....jag frös, hade ont i huvudet och
kände mig lite hängig.

När jag kom hem, så satte jag mig i soffan och drog på mig en pläd.
Där i soffan somnade jag.
Efter ett tag väckte Hasse mig.
Men jag var fortfarande trött, så efter ett tag somnade jag till igen.
Det gjorde även Hasse.

När jag vaknat till för andra gången, så var jag fortfarande trött och kulen.
Men jag klev upp och sen frågade jag Hasse om han skulle
med och hälsa på Marko med familj..... och sen handla lite.
Och det ville han bli med på.

Hemma hos Marko var det full rulle.
Kidsen hade sin kusin där, så dom var mer vilda än tama....hahahaha.

Ja, sen var vi till Konsum och handlade lite.... och sen åkte vi hem.
Sen har vi bara varit hemma... och tagit det lugnt.
Känner mig inte riktigt pigg än.....men hoppas det är bara något tillfälligt.

"Peppar, peppar ta i trä!"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0