465:- fattigare.......

Imorse när jag vaknade och kollade på termometern, så trodde jag
att jag såg fel först..... för den visade på -26 grader!!!
Fyyy faaa-an vad kallt!!!!

Jag hade tur på jobbet idag... för Rolf hade tagit bussen till jobbet...
så då kunde jag låna hans motorvärmarplats ( har ingen egen ).... så att
jag hade en varm och skön bil när jag skulle åka hem.

Fick sluta lite tidigare idag, för jag skulle till tandläkaren på undersökning.
Jag blev undersökt och 465:- fattigare......
Jag hade inga hål, men däremot var en lagning lite lös.
Så i maj ska jag tillbaka och laga lagningen.... och bli
några hundralappar fattigare.... igen.

Idag kom jag äntligen iväg till vävningen.
Det var trevlig att träffa gänget igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0