Gråhårig.....

Just nu har Mattias en kompis inne på sitt rum.
Dom sitter och spelar PS3 och dator.... som vanligt.

Johanna, Hasse och morsan är till Borlänge.
Hasse skulle in på Biltema bla och Johanna och morsan
skulle till Kupolen och shoppa lite.
Johanna skulle bla köpa nya skor och sen skolmaterial.
För i höst börjar hon på omvårdnadsprogrammet här i Smb.

Själv har jag bara varit hemma och kämpat med att hålla mig vaken.
Jag sov dåligt inatt..... så sömnen blev hackad och malen......

Senare idag, ska jag och Johanna till frissan och få ny färg
i kalufserna och sen även bli friserade.

Ibland är jag lite sugen på att låta bli att färga håret och kolla
hur gråhårig jag egentligen är.... men den tanken brukar jag slå
bort fort. För jag tror att jag är rätt så gråhårig...helst framtill.

Inte för att det är något fel med att vara gråhårig, men då ska det
gråa vara jämnt fördelat över skallen.... tycker jag.... och det gör
det inte på mig... enligt frissan.... och det man ser när man
får en utväxt på håret.




Kommentarer
Postat av: Karina

Jaha, så du vill inte ha "Gråa tinningarnas charm" då... :-)

2010-07-26 @ 20:38:16
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se
Postat av: Jaana

Karina: Näääeee... vill du?

2010-07-26 @ 21:04:04
Postat av: Karina

Äsch, vi är ju så unga så det dröjer lääääänge innan vi blir gråhåriga :-)



Det kanske tittar fram lite grått på skallen vad det lider. Får se om jag dör av chocken eller tar det med jämnmod...



Finns ju de som får snö på taket vid 30 och de som är 70 som har ytterst få grå hår. Om dina föräldrar blev gråhåriga tidigt är det ju stor chans/risk att du blir det också.



När man blir 97 och har snövitt hår så får man väl färga det tantlila, det ska ju vara så chic! :-)

2010-07-27 @ 01:47:08
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0