Hysteriskt skrattanfall.......

Idag är jag trött och seg.... har sovit dåligt inatt.
Jag har varit vaken till och från hela natten och morgonen.
Så där höll jag på till strax före kl. 12.00 idag, sen fick
det vara nog.... även om jag var jättetrött.

Hela dagen har jag kämpat mot tröttheten.....

På sena eftermiddagen var jag, Johanna, Teresa och Caroline
till Storsand och badade. När vi kom dit, så var det mycket folk där.
Men alla höll på att packa ihop, så efter ett tag var vi ensamma kvar.
Ja, förutom några som var längre bort, på en annan strand.

Åh, vad skönt och svalkande det var med ett dopp.
Att kunna bada i sjön är bland det bästa med sommaren...tycker jag.

När vi låg där i vattnet, så fick jag och Teresa ett hysteriskt
skrattanfall.... åt inget speciellt. Men jösses, vad gott det är
att få skratta så där ibland.... när man tror att man ska
storkna, för man får knappt någon luft... när man får
ont i magen eller ryggen.... när man är på gränsen till
att börja gråta.....

När vi kom hem från badturen, blev Teresa och Caroline med oss hem.
Vi satte oss ute på altanen och fikade lite.... på det som fanns hemma.

Hasse har hållt på med veden... till och från under dagens lopp.

Mattias har varit hos en kompis hela dagen...för ovanlighetens skull.

Och för ett tag sen försvann Johanna till en kompis, som hon även
ska sova över hos.




Kommentarer
Postat av: T...

Japp....helt underbart att få skratta ....har varit liiite dåligt med de på sistone. Men med goa vänner så hittar man tillbaka.

Så glad att jag har dej och din familj .... och de andra som får mig att må bra. Ingen nämnd..ingen glömd ;o)

kramen <3 <3

2010-07-15 @ 21:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0