Eurovision Song Contest 2010........

Jahapp, då har man kollat på årets Eurovisionsfestival.

Ärligt talat så trodde jag inte att jag skulle titta på hela
programmet. Men det gjorde jag och Johanna.
Även fast Sverige inte var med så var det "värt" att kolla på det.
Dels för att jag tycker att Norge var ett bra värdland och hade
gjort programmet bra. Deras pausunderhållning var ju hur
cool som helst... dans över hela världen.
Programledarna var också bra.

Låtarna då?
Ja, jag tyckte det var många bra låtar... ja, som gick att lyssna på.
Någon favorit blev det inte för min del... utan det var några
stycken som var lika bra.

Vinnaren då?
Ja, det var väl inget fel på den låten.
Roligt att en ung och helt okänd tjej kammar hem segern.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0