Helenas loppis......

Jag har ju en längre tid varit ute efter ett slagbord som inte
kostar skjortan av en.
Så i dag var jag in en vända på loppiset vid jobbet.
Men nej, där fanns inget. Men där emot så köpte jag mig
en tvättkorg i rotting (bild kommer senare).
Jag frågade även flera stycken på jobbet idag om dom
hade något slagbord som dom ville bli av med.
Men nej, det fanns ingen som hade något åt mig.

När jag kom hem från jobbet och parkerade bilen, så kom
Helena efter med sin bil och stannade till och tjolade.
Och kan ni tänka er, hon frågade mig om jag var intresserad
av att köpa hennes slagbord!
VA!?!?!?
Vilket sammanträffande....ja, till och med lite "spookie"!!!
Jag frågade henne hur hon kunde veta att jag var ute
efter ett slagbord. Det visste hon inte, men tänkte att
jag ev. kunde vara intresserad av en.... och att det
var lite min stil.

Så ikväll var jag och Hasse hem till Helena och hämtade bordet.
Helena som håller på att rensa i vrån och skrymslen, ville även bli
av med lite andra "shabby chic" aktiga saker.... och undrade om
jag även var intresserad av dom.
Och jag var intresserad av nästan allt....till Hasses stora besvikelse....hahahahah.
(Bilder på dessa kommer senare).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0