Innehållsrik dag......

Så var det en ny arbetsvecka....igen.
Men jag "mjukstartade" veckan med att jobba fram till kl. 13.00.
För kl. 13.45 skulle jag och Hasse på Mattias utvecklingssamtal.
Den gick bra....inget nytt, precis.
Det var ju skönt!

Efter samtalet, hade Mattias och Hasse tid till frissan.
Jag själv åkte hem till mina föräldrar och var där en stund.

När jag kom hem igen, så var det bara att börja plocka
rent i fönstrerna och framför dom.
För i morgon bitti kommer dom från Mockfjärdsfönster och
ska äntligen börja med att byta ut våra fönster.

Nu har jag bara tagit en liten paus i plockandet..... ska
fortsätta snart.

Sen ikväll är det vävning igen.

Så den här dagen har varit, och kommer att vara, väldigt
innehållsrik och lite stressig med.....




Kommentarer
Postat av: Daniel

Mycket på gång märker jag, icke stressa!

2010-10-26 @ 12:06:19
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Jaana

Daniel: Nä, stress är inte bra! Men, men ....ibland blir det bara så....



Kram!

2010-10-26 @ 15:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0