Jättetrött......

Ja, vad blev det av den här dagen då?

Mattias har varit iväg på partyt och haft det roligt.

Johanna kom hem från Seppo vid 17.30.
Men för hennes del blev det ingen fest idag.
Festen blev uppskjuten i någon vecka.
Puuuh... då kan jag sova gott i natt.

Hasse och jag har bara varit hemma idag.
Jag är fortfarande jättetrött.
Tidigare idag, när jag skulle ner och slö titta på tv:n, så
somnade jag. Vaknade till ett tag, men somnade sen igen.
När jag sen vaknade igen, så började jag pyssla med
filttyg för att hålla mig vaken.
Något annat hade jag ingen lust eller ork till att göra.
Men som sagt, jag pysslade i någon timme, med
att göra en till uggla i filttyg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0