Plötslig "energikick"........

Alla är vakna utom Johanna.... ja, jag har då inte
sett eller hört något från henne...än.

Jag började morgonen med att titta lite på tv:n.
Jag såg bland annat på "Dr Phil". Ibland har han bra
och intressanta program... och ibland är det mindre bra.
Jag hann även se lite av "Americas Funniest Homevideos".
Det programmet är alltid bra. Man får sig många goda skratt.

Sen fick jag helt plötsligt en "energikick".
Jag städade köket... diskade, plockade, torkade ytor här och där,
vattnade blommorna och rensade dom och dammsög.
Ja sen dammsög jag även hallen och toan.... och lite
i vardagsrummet. Det var då jag insåg att det även behövs
städas lite mer i vardagsrummet, så då la jag undan dammsugaren
och tog mig en paus i stället.... genom att gå och sätt mig här.
Så få se om det blir mer städning eller om vi hittar på
något annat kul att göra??

Mattias ska då i alla fall på 11-års party, ikväll....igen.
Den här gången är det en tjej i klassen som bor ute i Åsmansbo.
Det ska partas mellan kl. 16.30 - 20.00.

Granntanta kom nyss förbi med mina beställda Partylite grejer.
Lägger upp sen senare bilder på det jag köpt.

Ha en bra dag och trevlig helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0