"Skratt-dag"..........

Började dagen med att frysa som bara den, när jag
klev upp ur sängen.
Försökte bota det med en varm dusch.... och det gick
väl så där. Har väl varit lite små kulen hela dagen till och från.

Började även denna morgon med att upptäcka att jag
hade ont i halsen.
Det försökte jag bota med att gurgla halsen med saltvatten.
Jag har inte blivit bättre, men inte sämre heller....än.
Jag ska gurgla mer med saltvatten sen lite senare ikväll.

På jobbet idag hade jag fullt upp.... hela tiden.
Dagen gick fort.... den bara flög iväg.
Men vi hann även ha det skoj på jobbet idag.
Idag har det varit en sån där "skratt-dag".... då vi har
skrattat och skrattat.
Det är så gott att få skratta och ha skoj på jobbet.

Ett gott skratt förlänger ju livet.... sägs det.

När jag kom hem från jobbet, gick luften ur mig totalt och
jag blev trött. Så idag orkar jag inte göra så mycket mer...än slappa.

Hasse har jobbat förmiddag med ett längre skift. Han slutade kl. 15.00.
Och så åkte han igen kl. 18.00 och skulle jobba. Hur länge det
skulle bli visste han inte.....

Mattias är just nu på fotbollsavslutning.

Johanna är hemma och slöar framför tv.n. Hon var också trött
när hon kom hem från skolan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0