Vad, när, hur????..........

Få se vad man hittar på att göra idag då?

Hasse är och jobbar, sen kl. 06.00 i morse.
Han visste inte nå när han skulle sluta jobba...det
var väl när dom var färdiga med det dom skulle dit och göra.

Mattias väntar på att hans kompis Markus ska komma.
Sen ska väl dom umgås hela dagen.

Johanna sover fortfarande... ja, jag har då inte sett
eller hört något liv från henne ännu.

Nu i helgen är det ju Rättviks marknad.
Det skulle ha varit kul att åka i väg på den, idag.
Men, men... det får vi stå över för den här gången.

Mina föräldrar kommer hem idag, från en veckas
vistelse på Åland.
Så dom är jag ivrig att träffa och höra hur dom har haft det.
Ja, se har jag ju saknat dom, lite i alla fall :)

Ja, se finns det ju ALLTID de "tråkiga" sysslorna här hemma
att sysselsätta sig med.... om man känner för det.

Det verkar ju även bli en skapligt fin dag idag.
Då blir man ju även lite sugen på att hitta på något utomhus....
typ en fotosafari kombinerat med något annat.

Sen finns det ju alltid en massa vänner och bekanta som man skulle ha tid
över för, för att hälsa på och umgås med dom.

Ja, sysslös behöver jag inte vara oroligt för att jag ska vara.
(Och det är jag INTE...snarare tvärtom!)

Nä, frågan är bara VAD man ska göra och VAD man ska
prioritera IDAG och HUR är omständigheterna för att göra något
och VAD ha de andra i min familj för planer??????

Ja, många frågor att ta hänsyn till....hahahhaha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0