Jätteont......

Så var den första arbetsdagen avklarad, efter semestern.
Det gick bättre än vad jag hade trott och förväntat mig.
Ja, jag var väl jättetrött och lite seg.... men det gick bra ändå.
Kanske för att jag hade så mycket att göra?....
Och självklart var det trevligt att träffa alla arbetskamrater igen....ja,
dom som var på jobbet och inte hade semester.

Däremot har jag fått jätte, jätteont i min vänstra axel/arm idag.
Vet ej varför???
Men det har bara blivit värre och värre under dagens lopp.
När jag skulle åka hem, så hade jag svårt att ratta med vänster arm
på grund av smärtan.

När jag kom hem blev det en värktablett och sen ett lugnt läge på soffan.
Men tabletten har knappt hjälpt. Jag har jätteont fortfarande.
Så fort jag rör någon del på kroppen så smärtar det vid axeln och mot
halsen, revbenet, skuldran och armen.
SUCK!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0