Lämnat blod......

Idag på jobbet hade jag fullt upp!
Tiden den bara rusade iväg.

På eftermiddagen hade jag tid hos läkaren.... bl a för min
enorma trötthet..... som i sin tur bidrar till en massa andra
besvär och syntom.....

Läkaren sjukskrev mig på ½-tid.

Sen fick jag gå till labbet och lämna 4-5 rör med blod.... för
olika tester.... och är testvärderna bra, så kan man utesluta de
faktorerna angående min trötthet.

Idag har det varit en trött-dag.... igen.
Jag har fått kämpa för att inte somna till.... och än så länge
har jag hållt mig helt vaken.... men jag är TRÖTT!

Snart ska jag sätta mig och kolla på dagens "Robinson" avsnitt.
Och har jag tur så orkar jag hålla mig vaken under hela programmet.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0