Min torsdag.....

Om jag var trött och insperationslös igår, på jobbet, så
var det inget emot vad jag var idag.
Arbetsdagen kändes "tung"....

Imorse trodde jag till och med att det var fredag idag.
Och jag tänkte "lyxa" till och ta ledigt till lunch.

Men efter ett tag, antagligen när jag vaknat till helt, så slog
det mig att det faktiskt bara var torsdag.
Gissa om jag blev besviken!?

Efter jobbet var jag till Apoteket, och kan ni tänka er, det
var alldeles tomt på kunder!!!
Jag hade räknat med mycket folk och lång kötid.

Efter Apoteket var jag till Ica och handlade mat, och sen åkte jag hem.

Det var bara Johanna som var hemma.
Hasse är på jobbet, eftermiddagsskift.
Mattias var fortfarande hos kompisen som han cyklade till igår kväll.

Lite före kl. 19.00 skjutsade jag Johanna och Mattias till Ludvika.
Dom skulle gå på bio och se den sista filmen om Harry Potter, i 3D.
Filmen slutar ca 21.40. Då måste jag vara där och hämta dom.

Medans kidsen var på bio, tänkte jag besöka Teresa.
Men hon var tyvärr upptagen med annat.
Så då får det bli en annan dag jag hälsar på henne.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0